Po-Pia: 8:00 – 17:00
0

Žiadne produkty v košíku.

REKLAMÁCIA

Aj keď je percento chýb v dodanom tovare malé, je fajn vedieť, že prípadné vady ihneď vyriešime k vašej spokojnosti. Je v našom záujme vyriešiť všetky problémy čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte obávať, že by ste na svoje zariadenie čakali dlhšie, ako je potrebné (spravidla sú všetky problémy vyriešené do niekoľkých dní). Ako môžem podať sťažnosť? Ak sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho spolu s vyplneným reklamačným listom na adresu LešnieSK, Pestovatelská 2, 821 04 Bratislava, ktorú nájdete tu. Tovar môžete reklamovať aj osobne na určenej adrese. Ak formulár vypĺňate bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, čo si myslíte, že ide o chybu produktu alebo prejav chyby, prípadne požiadavku na spôsob zariadenia.

O priebehu Vašej reklamácie, najmä o prijatí, vybavení alebo zamietnutí reklamácie Vás budeme informovať písomne ​​e-mailom alebo SMS správou. Môžeme Vás kontaktovať aj telefonicky. O reklamácii rozhodneme ihneď. Vybavenie reklamácie vrátane opravy chýb nebude trvať dlhšie ako 30 dní. V opačnom prípade máte právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Aby ste dodržali predpísané lehoty, musíte poskytnúť potrebnú súčinnosť. Kedy môžem podať sťažnosť? Zodpovedáme za vady tovaru pri dodaní a za vady, ktoré sa prejavia na tovare v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov. Nenesieme však žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré sa môžu vyskytnúť, najmä chyby spôsobené nesprávnym používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za vady primerané miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar v čase dodania. Pri produktoch označených dátumom spotreby zodpovedáme aj za to, či je produkt v danom čase vhodný na použitie.

 

Upozorňujeme, že za vadu tovaru nemožno považovať zvýšenú citlivosť alebo alergické reakcie na dodaný tovar. Vady darčekov a iných bezplatných služieb, ktoré poskytujeme nad rámec vašej objednávky, taktiež nemožno považovať za vady produktu. Obrázky produktov v našom internetovom obchode majú ilustračný charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností produktov (balenie produktov sa môže líšiť napr. v dôsledku zmeny balenia zo strany výrobcu). Aké mám práva pri reklamácii? Ak sa vyskytne chyba produktu, vieme sa vzájomne dohodnúť na kompenzácii formou voucheru. Okrem toho máte právo požadovať, aby bola chyba opravená výmenou alebo opravou.

V prípade, že chybu nedokážeme alebo nie je možné odstrániť, máte nárok na zľavu z kúpnej ceny. V tomto prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. Ak sa vyskytne aj vecná chyba, kúpnu zmluvu môžete zrušiť. V takom prípade nám zašlite tovar späť a my Vám vrátime celú kúpnu cenu, ktorú ste zaplatili.

Kontaktné informácie

Ak nás budete kontaktovať na info@leseniesk.sk radi odpovieme na všetky otázky týkajúce sa vašej reklamácie

sk_SKSlovak